MummyNemo [dot] com

Monday, November 15, 2010

iMPi4NKU


Aku hanyalah hambaMu yang dhaif ya Allah…
Hanya mencariMu tatkala susah…
Lupa akan diriMu bila senang mencelah…
Namun aku punyai impian yang gah…
Bisakah aku menjadi mujahidah solehah,
Seagung jasad Siti Khadijah,
Setiap detik adalah igauan Rasulullah…
Bisakah aku setabah Sumayyah,
Setiap saatnya hanyalah dugaan dan jerit payah,
Namun Rabbulkarim tetap disembah…
Bisakah aku sekental Masyitah,
Hidup berpaksikan tuhan yang Izzah,
Walau Firaun sezalim penjajah,
Datang menggugat setiap abid yang pasrah…
Bisakah aku sepintar Aisyah,
Rujukan ulamak tatkala gundah,
Serikandi ilmuan disegani ummah…
Bisakah aku sesetia Fatimah,
Mengabdikan diri pada Ali Karramallah,
Suami impian setiap zaujah…
Izinkan Jannatul Firdaus milikku ya Allah

3 KOMEN YANG SAYA TERIMA:

one2paii said... [Reply to comment]

o0o0..lu nak kawin erk..bunyi impian luh cam nak kawin jerk..hahaha

budakkecik said... [Reply to comment]

mmm...baguslah. semua manusia mmg impikan saat2 mcm tuh sumer. simpankan baik2 dalam hati yer niat kamu...semoga kamu mendapat kebahagiaan yg dicari...dunia akhirat.

Aidanatasya said... [Reply to comment]

one2paii : Smua org nak kawen.. tp lum smpi seru lagi heheheh....

Budakkecik : Amin... kamu pun sama :)

Post a Comment

Terima kasih Dengan Komen Anda.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Apesal erkk??

Copyright © Simanis Cadburylady. All Rights Reserved.
Blogger Template designed by Simanis-Cadburylady.