MummyNemo [dot] com

Tuesday, November 16, 2010

S3J4D4H B3RSUJUD






Belek2 pic kat Pen Drive Saya, Terjumpa pic Sejadah Bersujud.. Saje nak Share pic ni  tuk Tatapan Bersama...

Mesti ada yg masih ingat lagi kejadian sejadah bersujud yg penah mengemparkan negara kita..... Bukan main heboh lagi, macam2 pandangan yang diberi..... wlupun ini hanya perbuatan nakal dari kanak2.... apa pandang anda tentang kejadian ini???


P/S Dunia da makin dekat dgn pengakhiran.. sama2 la kita renungkan.

6 KOMEN YANG SAYA TERIMA:

one2paii said... [Reply to comment]

huhu..ckit pun gua xpercaya..xmo terlalu taksub..allah dah tunjukkan kewujudan nya dengan kita..bukan hanya takat sejadah tuh jerk..tuh sape2 pun leh buat cmtuh kan

Bi4RL4HR4HSi4H said... [Reply to comment]

btul2 one2paii.. jgn smpi syirik disebabkan benda mcm nie....

tehr said... [Reply to comment]

alam ini penuh rahsia dan teka teki
kita memang tak akan tahu apa yang akan berlaku
serono kan bila tiba2 je kita jumpa kawan yang lama terpisah
kan?
senyumsokmo

Bi4RL4HR4HSi4H said... [Reply to comment]

yup... sy rindu dia hehehe...
senyum sokmo...

Cik Ila said... [Reply to comment]

tu blum tgk batu berdiri kat tepi pantai lagi...hahaha

2+2=5 said... [Reply to comment]

hoohohho mst ade yg usik2 nakal ni nak masuk tv kutt...;p

Post a Comment

Terima kasih Dengan Komen Anda.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Apesal erkk??

 
Copyright © Simanis Cadburylady. All Rights Reserved.
Blogger Template designed by Simanis-Cadburylady.