MummyNemo [dot] com

Monday, February 28, 2011

GENGBLOGGER BERVIRUS?





Assalmualaikum.. td masa jalan2 blogwalking sy ternampak gengblogger kat blog org lain teringin nak join... pastu sy try la masuk, last2 kuar mcm pic kat atas.... hurmmm gengblogger bervirus ke?

klu join, mesti blog kita pun kena gak kan??

tp, klu guna PC opis leh msk, tp loading lambat sgt....
tp bila guna laptop kat umah... jadi mcm kat atas tu la, dia bagi pilihan jugak nak msk ke tak....
takut nak msk kang laptop sy kena virus pulak....

hurmmm... kawan2 yg da jadi gengblogger tu... sila beri pendapat. tq (^_^)

6 KOMEN YANG SAYA TERIMA:

Admin said... [Reply to comment]

suspicious kot.. bisase la.. pnggunaan javascript yang tdak dpercayai... :)

Anonymous said... [Reply to comment]

betoi2..kwn pun jd cm tu gak..malware kot....huhu..tkut nk msuk...

Aidanatasya said... [Reply to comment]

@Jasmin Ibrahim

2la.. sy pun takut nak msk..
spttnya admin sana lebih peka kan...

supaya ramai yg leh join nati :)

tehr said... [Reply to comment]

tak jumpa lagi, aida
kalau saya la, saya tak akan masuk
hehe

Aidanatasya said... [Reply to comment]

cikgu.. tula, sy tak akan msk
hehehe

one2paii said... [Reply to comment]

erk..boleh ke ?tapi kalo gua,haram le nak masuk..gua wat muke cantik n dono jerk..haha

Post a Comment

Terima kasih Dengan Komen Anda.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Apesal erkk??

Copyright © Simanis Cadburylady. All Rights Reserved.
Blogger Template designed by Simanis-Cadburylady.