MummyNemo [dot] com

Sunday, April 10, 2011

Anda Mengalami Sengugut atau Migrain??

Assalamualaikum.. Selamat petang & selamat bekerja bagi yang tengah bkerja seperti saya sambil2 layan Blog hehehe...

Anda Mengalami Migrain???

- Saya ade, Klu migrain menyerang tiada cara lain terus telan ubat Migrain & tido...sbb x tahan sgt2.. klu boleh nak hantuk kepala kat dinding. hehehe... mcm mana la erkk klu hantuk kepala kat dinding?? :p

- skrg ni Alhamdulilah, da makin berkurangan... nak taw rahsianya... tunggu smpi abis entry nie hehehhehe

-Ceta Pasal sengugut nie... Majoriti semua perempuan akan mengalaminya kan... termasuk saya... bagi kaum laki, tak akan kena sengugut.. :p jgn wisau :p

-Sy klu sengugut mmg teruk gila effect dia, smpi leh menangis2 dan termuntah2.... kadang ambil MC 2hari... mmg teruk. masa tu mood bercampur aduk... rasa nak marah je :p
 betul tak?? hehehe
-Bagi kaum cina pulak, mereka tak akan minum- minuman sejuk2 klu da rasa dekat2 nak datang, sbb mengelak dari sengugut ;)

Korang pernah dengar Hi-Goat atau lebih dikenali sebagai Susu Kambing......

kat cni sy bukan nak promosi produk nie, tp sy sebagai pengguna dan merasa benda ni baik tu dikongsi bersama2... biasala kdg2 kita tak berani nak mencuba sesuatu produk... hampir smua sama je, tp produk nie betul2 bkesan dgn saya.... tak salah klu yg lain nak mencuba kan.....






macam2 produk juga sy guna untuk mengatasi migrain & sengugut saya.... tp tak bkesan. tp Hi-goat nie... sy baru cuba sebulan.. Alhamdulilah, mmg sgt bkesan pada sy....

Migrain sy pun da bkurangan... x perlu makan ubat lagi... sengugut pun alhamdulilah, da tak sakit lagi.... klu korang nak taw Hi-Goat ni Tinggi PROTEIN,Tinggi KALSIUM,Tinggi SELENIUM & Tinggi Vitamin... klu nak taw lebih lanjut masuk SINI

0 KOMEN YANG SAYA TERIMA:

Post a Comment

Terima kasih Dengan Komen Anda.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Apesal erkk??

 
Copyright © Simanis Cadburylady. All Rights Reserved.
Blogger Template designed by Simanis-Cadburylady.