MummyNemo [dot] com

Thursday, March 17, 2011

SEGMEN BLOGGER : LELAKI vs PEREMPUAN ( FIZIKAL )

Assalamualaikum Semua...  Nak join lagi segmen abg Ben Nie.. hehehe..kang ni da free sikit tp line slow pulak..:(

Jom Tinjau2 soalan yg perlu di Jawab :)

  1. Anda pernah jatuh cinta ? Apakah yang membuatkan anda jatuh cinta ? Kerana fizikal atau keperibadiannya ?
    -Pernah.. jujur sy ckp sy jatuh cinta dengan keperibadiannya.. :)
  2. Apakah anda jenis mengutamakan fizikal dalam memilih pasangan hidup ? Kenapa ? 
    -sy tak kisah pasal fizikal... yg penting, dia memahami dan menghormati org tua dan terima kelemahan dan kelebihan saya ;)
  3. Bahagian fizikal manakah yang membuatkan anda tertarik ? Kenapa ?
    - rambut, sbb sy tak suka laki rambut panjang... sy suka ala2 mawi hehehe.
  4. Pendapat anda jika pasangan yang dah berkahwin mengatakan 'berisi tandanya bahagia' .. Apakah anda setuju ? 
    -Setuju, sbb sy tgk abg sy sdiri.. dulu masa belum kawin slim la.. bila da kawin da makin berisi, bak kata org... bila makan masakan isteri bertambah bahagia :)
  5. Setujukah , lelaki kacak biasa kaki perempuan dan perempuan cantik pula materialistik ? Jelaskan pilihan jawapan anda .. 
    -Setuju.. hehehe, sbb biasala da ada rupa.. perempuan senang nak dekat... huhu
  6. Beri contoh LELAKI IDAMAN ( bagi perempuan ) dan PEREMPUAN IDAMAN ( bagi lelaki ) ... Sila jelaskan pilihan anda .. kenapa anda pilih 'si dia '  .. 
    -Yang boleh membimbing terutama dari segi agama.
  7. Apakah anda berpuashati dengan fizikal pasangan anda sekarang ? 
    -sy single.. huhuu

  8. Apakah anda berpuashati dengan fizikal anda sendiri ? 
    -nil
  9. Perlukah seseorang wanita / lelaki itu menjaga tubuh badan kerana kehendak pasangannya ? 
    -terpulang dari diri masing2.. ada pasangan tu, lebih mementingkan penampilan so kena la jaga tubuh badan.
  10. Zaman sekarang ini , terlalu banyak produk menguruskan badan ... Apakah anda rasa ianya benar benar mujarab ? Ada bukti ? heheh.. 
    - Sy tak guna produk apa2 pun... cara sy diet, pose sunat isnin Dan khamis. lebih baik.. dari mengambil produk yg boleh memberi kesan sampingan :)

    Done.

9 KOMEN YANG SAYA TERIMA:

tehr said... [Reply to comment]

hok moleknya
senyum sokmo tak kira time marah ke, merajuk ke
hehe

AMMAR YASIR said... [Reply to comment]

owh..suka rambut pendek macam mawi ek

AidaNatasya.Co said... [Reply to comment]

@AMMAR YASIR

lebih kurang mcm rambut mawi la, kemas sikit ;)

RuBiE ZaiNuDdin said... [Reply to comment]

salam..
singgah cnie..;)

btw salam perkenalan..^_^

|| A Lady Named .. Yantiey || said... [Reply to comment]

Salam ,

Terjah dari Segmen BA - Follower ke -857

Nice & Jujur + Sweet jawapan n3!
Single? Insyallah will find someone better i future!amin.

singgah ler: http://themptyanty.blogspot.com/2011/03/ben-ashaari-lelaki-vs-perempuan-kerana.html

HIDAYAH HIDAIZ said... [Reply to comment]

tertarik pade rambutnye dulu yer..
first time jmpe jwpn rambut..
ehehehe...

pRiNCe said... [Reply to comment]

JAWAPAN YG bagus...nice..:)
prince dtg dri blog bro ben...
selmat berkenalan ye..
lau sudi jengukla blog prince yg newbiee n buruk ni ye....:)

AidaNatasya.Co said... [Reply to comment]

@HIDAYAH HIDAIZ

Rambut melambangkan personaliti sesorang ;)

Post a Comment

Terima kasih Dengan Komen Anda.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Apesal erkk??

 
Copyright © Simanis Cadburylady. All Rights Reserved.
Blogger Template designed by Simanis-Cadburylady.