MummyNemo [dot] com

Saturday, May 14, 2011

BEN ASHAARI UCAP SELAMAT HARI GURU


Assalamualaikum semua, saya harap semuanya sihat walafiat....asal nampak je header kat atas tu, mesti korang dan tahu kan.... heheheh, siapa tak kenal segmen abg Ben sentiasa menjadi ikutan ramai :p

  1. Letak header BEN ASHAARI BLOG ..
    -Done-
  2. Tajuk : BEN ASHAARI UCAP SELAMAT HARI GURU dan linkkan ke entri ini ...
    -Done-
  3. Dimanakah anda belajar dulu .. sekolah rendah , menengah kemudian menyambungkan pelajaran di ... Tahun jangan lupa yer ..
     -Saya asal sabah.. dan semestinya saya berlajar kat sabah :D
    Tahun saya da lupa abg ben.. kena rujuk sijil balik hehehe...

  4. Cikgu yang anda masih ingat sampai sekarang , dan mengapa ..
    -Cikgu saya tak pernah lupa, cikgu guru kelas masa saya darjah 1, nama dia Cikgu Salina... dia cikgu yang sangat sayang kat saya... murid2 lain tak hehehe...
    hari2 dia bagi saya duit, tapaukan bekal tu saya....dalam kelas, mesti saya duduk kat sebelah dia, kadang2 tolong cikgu tu kira markah murid2 yang lain... 
    - Yang paling seronok.. dapat susu sekolah lebih dari murid2 yang lain :p 
    -kalau boleh, saya nak sangat jumpa cikgu salina...lepas je darjah 6, saya da terputus hubungan dengan dia... hurmmm.


  5. Ceritakan segala kenangan anda sebagai seorang guru ..
    - Saya bukan guru heheheh....tapi saya ada pengalaman jugak mengajar.. tapi mengajar pekerja yang baru lapor diri, kira guru jugakkan ;p

    -Tapi abg ben, suruh join jgk.. walaupun saya bukan guru yang sebenar... x caya tgk nie hehehe
    abg ben mmg spoting abis la :D



11 KOMEN YANG SAYA TERIMA:

sayangku said... [Reply to comment]

sggh di sini sbntar :)

http://sayangku-lover.blogspot.com/2011/05/ben-ashaari-ucap-selamat-hari-guru.html

solomolo said... [Reply to comment]

baeknye Cikgu Salina...
sayangnya sebab terputus hubungan...


http://solomolo.blogspot.com/2011/05/ben-ashaari-ucap-selamat-hari-guru.html

Haris Kaito said... [Reply to comment]

dari blog abg Ben...
jom singgah blog sy...
follow lebih baik...he3...

JOM TERJAH SINI!

blackroses said... [Reply to comment]

dari segmen ben ashaari...follow sini..jom jenggah saya

|| A Lady Named .. Yantiey || said... [Reply to comment]

Hi,Singgah dr Blog BA n Follow

http;//themptyanty.blogspot.com/

Aidanatasya said... [Reply to comment]

@solomolo

solomolo.. 2la, seperti ibu saya ;)

Awangku Johan said... [Reply to comment]

salam ziarah dan salam perkenalan dari laman blog abg ben.. saya follo blog awak ni yaa... Ada masa mai la singgah n follow la sekali blog saya yang tak seberapa ni... Huhuhu

Post a Comment

Terima kasih Dengan Komen Anda.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Apesal erkk??

 
Copyright © Simanis Cadburylady. All Rights Reserved.
Blogger Template designed by Simanis-Cadburylady.