MummyNemo [dot] com

Saturday, November 20, 2010

M4NGO CH33S3 K3K





Saje nak ceta sal manggo chesse kek ni... heheh, maklumla buat sdiri.... klu beli kat kedai mahal... baik buat sdiri... jimat & puas hati..... :p

sbnrnya sy nie, jarang sgt buat kek2 nie... tp sejak akhir2 nie... asa nak wat keje kek, tak kira apa jenis kek pun... spttnya ada manggo kat atas dier..., tp sy mls nak  letak biar jadi mcm tu je hehehe..

3 KOMEN YANG SAYA TERIMA:

pN.rOs said... [Reply to comment]

pandainya wat kek
saya dah anak sorang pon tak reti2 agi huhu

Bi4RL4HR4HSi4H said... [Reply to comment]

Pn.ros... sy baru blaja jgk nie :)
takpa.. pn ros leh blaja jgk kan ;)

tehr said... [Reply to comment]

apasal la aku rasa lapar pulak pagi2 buta ni
eh, tak boleh hantar ngan email ke?

Post a Comment

Terima kasih Dengan Komen Anda.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Apesal erkk??

 
Copyright © Simanis Cadburylady. All Rights Reserved.
Blogger Template designed by Simanis-Cadburylady.