MummyNemo [dot] com

Wednesday, March 30, 2011

HEADER KHAS BUAT KAK EMME.


Assalamualaikum,.. entry ni khas buat kak emme....

cantik tak header kat atas..... hehehe, saya buat taw... khas tuk kak emme. tp sy buat simple je sbb x pandai buat yang lebih cantik hehehe...  ramai lagi kawan2 yg leh buat lebih cantik dari ini...

tp, sy sendiri pun takde header hehehe....

Harap2 kak emme suka :)

dulu header kak emme yg nie..... sy yg buat jugakk... :p




P/s Saje suka2 :)

10 KOMEN YANG SAYA TERIMA:

eMMe said... [Reply to comment]

masyaAllah~ byk cantek laaa....hahaha..akak lom tentu dpt buat cam tasya buat tau, heeee~

Tengs skali lagi, tasya byk tolong akak, akak akan ingat jasa baik tasya ni...heee~ ur so kind to me, muahsss...

Firdaus Kasim said... [Reply to comment]

smart la header tue.. mcmana kak buat lelaki dan perempuan tue x de backdroung asal? kalo guna paint susah la.. ok apa skype akak?

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply to comment]

bila leh buat utk kakD plak....hohohohohoho...

AidaNatasya.Co said... [Reply to comment]

@Firdaus Kasim

dik, akak guna photoshop tuk hilangkan background asal tu :)

AidaNatasya.Co said... [Reply to comment]

@LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™

Kak D.. header kak D lagi cnatik.. dari header yg sy buat :)

Jasmin Ibrahim said... [Reply to comment]

saya nk jgk....huhuhu..sy x pndai buat header...hedr yg ada tu pun free jer org bg....huhuhu :-(

AidaNatasya.Co said... [Reply to comment]

@Jasmin Ibrahim

sy x pandai sgt.. 2 pun simple je...takut nati awk tak suka....

THE LEKAT LEKIT STORY said... [Reply to comment]

makin improve.. sbb yg baru lagi cantik dr yg lama. i loike

Miss Sunshine said... [Reply to comment]

Nak header jugak boleh? Huhuhu.. Sape lah nak ajar saya guna photoshop ni...

Post a Comment

Terima kasih Dengan Komen Anda.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Apesal erkk??

 
Copyright © Simanis Cadburylady. All Rights Reserved.
Blogger Template designed by Simanis-Cadburylady.