MummyNemo [dot] com

Monday, May 9, 2011

Kes buli pelajar perempuan di SMK Raja Abdullah


Assalamualaikum.. Selamat petang semuannya, hari ni saya terpanggil untuk buat entri mengenai kes buli pelajar, yang semakin berleluasa ketika ini..... hampir menitik air mata saya melihat video pelajar ini dibuli dengan kejam oleh rakan2 sekelas.. mengapa dia diperbuat sedemikian???

Saya benci sangat tengok pelajar perempuan yang membuli..pelajar tersebut... tiada hati perut langsung...kalau dia ade depan mata, mau saja saya balas balik apa yang telah dia lakukakn pada pelajar itu.... grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...

Siapa yang belum tengok Video tersebut... Masuk SINI

Nak Tengok Pembuli-pembuli yang tiada hati perut tu.. Masuk SINI

P/S.. apa tindakan sepatutnya perlu dikenakan kepada pelajar2 yang terlibat dalam kes buli ini????

10 KOMEN YANG SAYA TERIMA:

!✿❤Cik Puan Izan❤✿! said... [Reply to comment]

jahat giler bebudak tuh...cikgu pun malas nak amik kisah dah sbb nanti balik2 cikgu jugak yg kena...hurmmm...

Aidanatasya said... [Reply to comment]

@!✿❤Cik Puan Izan❤✿!

puan izan. 2la pasal.. tp ciann mangsa tu, da la mcm tak brapa normal.. dorg boleh buli lagi... betul2 gila....

apek poyo said... [Reply to comment]

dulu cerito budak laki buli..skrg budak pompuan pulak yg hebat...dunio..dunio

::Mastura Zakaria:: said... [Reply to comment]

eyyyy la...........kughang hajaq sungguh...mau ambik yang mana dok buli tu sorang2 ikat kat pokok yang banyak kerengga..biaq mampuih kat situ..eyyy geram laa...

Aidanatasya said... [Reply to comment]

@apek poyo

apek.. pmpuan skrg pun da makin agresif mcm lelaki... nak tunjuk power la katakan... huhu apa nak jadi dgn bdk pmpuan dua ekor tu...

Aidanatasya said... [Reply to comment]

@::Mastura Zakaria::

setuju.. apa kata kita buli balik budak 2 ekor tu.. biar dia rasa mcm mana kena buli :p

Ainul Hayat said... [Reply to comment]

Dahsyat betul bebudak perempuan zaman sekarang nih. Dah tak takut ape-ape ntah. Lagak samseng. Geram!!

mizzapple said... [Reply to comment]

macam2 la perangai budak2 skg.
kdng naik geram jugak tgk org buli ni.

eMMe said... [Reply to comment]

dulu pun ade gak kes buli, tapi tak la seteruk skrg nih....tak tau nak ckp camner la....cikgu pun tak brani nak setelkan kes buli, apetah lagi ibu bapa, takleh kawal dah tindakan anak2 yg suke buli membuli ini...

tehr said... [Reply to comment]

dunia yang semakin parah
manusia semakin mabuk darah
ambil kisah pun menjadi salah
apa lagi kalau buat endah tak endah

Post a Comment

Terima kasih Dengan Komen Anda.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Apesal erkk??

 
Copyright © Simanis Cadburylady. All Rights Reserved.
Blogger Template designed by Simanis-Cadburylady.