MummyNemo [dot] com

Friday, January 28, 2011

Gerak Jari Singkap Rahsia Diri



Gerak Jari Singkap Rahsia Diri

Memicit Atau Memegang Hidung
Tidak mudah tertipu dan sangat berwaspada dalam apa juga tindakan yang dilakukan.Seorang yang pemalu dan sukar untuk berkongsi rahsia besar degan orang lain kecuali orang yang benar-benar dipercayai.

Meletak Tangan Pada Bahu Kawan
Suka ikut kepala sendiri
Pentingkan diri sendiri
Teman yang sangat mengambil berat dan prihatin terhadap masalah yang dihadapi oleh teman-teman rapat 

Bermain Dengan Tangannya
Mempunyai tahap humor yang tinggi
Pandai berjenaka
Bersikap terbuka dan dapat menerima kritikan atau pandangan orang lain tanpa ambil hati
Jenis open minded

Mematahkan Jari Jemarinya
Seorang yang gugup dan kurang yakin untuk berbicara degan orang lain
Baik hati dan sedia membantu sesiapa saja

Menggigit Kuku
Gugup dan gementar bila berbicara
Agak tertutup dalam membicrakan rahsia hati

Memintal Hujung Rambut
Suka berkhayal
Sukar diperdayakan
Keras kepala

Menongkat Dagu
Pendengar yang setia dan rahsia akan selamat ditangannya
Suka mendengar masalah teman-teman
Setia dalam persahabatan

Suka Letakkan Tangan Atas Meja
Happy go lucky dan pandai menyesuaikan diri
Peramah
Suka bergantung pada orang lain

Menggosok-gosokTelapak Tangan
Ramah dan berfikiran matang
Suka berterus terang dan tidak suka cakap berbelit-belit
Mudah memahami perasaan orang lain dan suka membantu

Memutar Cincin
Sangat menepati janji
Berhati-hati dalam tutur kata
Gemar hidup yang teratur
Sekadar Hiburan ;)

13 KOMEN YANG SAYA TERIMA:

Rose Khoo said... [Reply to comment]

wahhh...nice entry. Sukanya baca pasal jari2 nie expecially utk pompuan...hihi

"Che Ain" said... [Reply to comment]

salam..hehe..besnye..
bleh x nak share?? bnyk mcm diri che ain..

EJA said... [Reply to comment]

god info from u..hihi...saya suka mnongkat dagu..

cik_paan said... [Reply to comment]

kan saya dah cakap saya ni pemalu..hahahhaha

s.y.a.r.q said... [Reply to comment]

he he he...First time bace pasal ni..Thanx..good info :)

TheChekJah said... [Reply to comment]

i like!! mcm byk je yg Jah suka buat... satu je x suka, gigit kuku... tu adek Jah suka wat.. hehe... btw, nice post...

♫FEN♫ said... [Reply to comment]

was here :) adding traffic >,<

Adzriel AB said... [Reply to comment]

Memicit Atau Memegang Hidung ; picit jerawat... he..he..

lovelyfana said... [Reply to comment]

hehe.. suke baca la.. macam same jerr.. hehe..

dear, i ade tag u lagi nih.. :)

tehr said... [Reply to comment]

jari2 saya suka main dengan mouse dan ketuk keyboard
hehe

Post a Comment

Terima kasih Dengan Komen Anda.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Apesal erkk??

 
Copyright © Simanis Cadburylady. All Rights Reserved.
Blogger Template designed by Simanis-Cadburylady.