MummyNemo [dot] com

Friday, January 28, 2011

Warkah Terakhir Buatmu Kekasih



wahai insan yang disana...,
alangkah indah kiranya,
kau sudi menatap warkah terakhirku buat dirimu...
warkah hati.., yang tak bisa aku mengerti selama ini...,
tentang perasaan, yang bagiku, amat sukar dimengerti...,
pertama dariku...,
terima kasih tak terhingga, buat kau yang teristimewa..
kerana sudi, singgah menjadi penyelamat hatiku...
terima kasih, kerana kau sanggup menyambut cintaku...
walau ku amat mengerti...bukan ini yang kamu mahukan..,
terima kasih duhai jejaka,
kerana sanggup, mendengar tangisan aku, saban hari..,
walau aku tahu, kau amat tertekan, tatkala mendengar sayup tangisanku di tengah malam.....
terima kasih buatmu, insan yang ku anggap turun dari Syurga...
kerana, sanggup, menenangkan jiwa laraku dgn mengalunkan ayat Qursi...
hanya aku yg dapat menghayati..., betapa indahnya nadamu.....,
kedua dariku...,
aku amat menghargai kehadiranmu...,
kehadiran tatkala, aku benar-benar mendambakan sayang..,
kehadiran tatkala, aku amat-amat sunyi tanpa teman penghibur...,
aku amat mencintai tingkah-laku mu itu duhai jejaka...,
walau aku sering kecundang dalam menghadapi kerenahmu...,
kau tidak pernah sekalipun kecundang dengan kerenahku...,
tapi,... aku tahu..., dirimu.., sering jua aku sakiti....,
ketiga dariku....,
maafkan aku..., kerana membiarkanmu, masuk kedalam diriku...,
maafkan aku.., andai aku sering menyakiti hati kecilmu...,
maafkan aku,... kerana tidak mampu menunaikan janji seorang kekasih....,
maafkan aku...., kiranya aku aku tidak sempurna seperti kekasihmu dulu...,
maafkan aku..., andai suatu hari nanti..., aku tak dapat melupakan cintamu....,
maafkan aku.., kiranya aku masih mendambakan cinta suci darimu...,
maafkan aku...., kiranya..., aku terus berharap..., kau kembali disisiku....,
maafkan aku..., kiranya..., kau satu-satunya insan yg dapat aku cintai....
terakhir dariku...,
aku takkan pernah menyalahkan sesiapa atas apa yang terjadi...,
ini keputusanku..., untuk melepaskanmu, jauh dari hidupku...,
bagiku..., semakin ku menyayangimu...,
semakin ku harus melepasmu dari hidupku...,
aku tak ingin kau terseksa menanggung cintaku...,
wahai insan yang disana...,
aku takkan tangisi cinta yang hilang ini...,
kerana..., andai namamu, benar-benar ditulis untukku di Luh mahfuz...
andai benar akulah wanita yang dijadikan dr sebahagian tulang rusukmu....,
walau sehebat mana rintangan yang terpaksa aku lalui,
dengan kuasa Allah.., aku yakin..., aku tetap milikmu.......,


P/s sepeti biasa sy sharing tuk tatapan bersama. artikel ni sy ambil kat myfriends2u, tak tau artikel ini, adalah penulisan beliau sdiri atau beliau sdiri copy paste. 

3 KOMEN YANG SAYA TERIMA:

s.y.a.r.q said... [Reply to comment]

syahdunyeeeeeeee... T___________T

tehr said... [Reply to comment]

cinta suci untuk hati
cinta palsu untuk nafsu

apa2 hal pun senyumsokmo

Post a Comment

Terima kasih Dengan Komen Anda.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Apesal erkk??

Copyright © Simanis Cadburylady. All Rights Reserved.
Blogger Template designed by Simanis-Cadburylady.