MummyNemo [dot] com

Wednesday, April 27, 2011

Bayi 1 bulan seberat 20kg !

Iran- bayi seberat 20 kg pada usia 1bulan..wow, sungguh sihat.. geram tgk pipi dia... hehehe




















yg ni anak buah saya.. nama dia Ainulmardiah izzati... pipi lebih kurang je ngan baby kat atas kan heheheh....



Kredit:-http://mforum2.cari.com.my/viewthread.php?tid=539790

10 KOMEN YANG SAYA TERIMA:

!✿❤Cik Izan❤✿! said... [Reply to comment]

beratnya baby tu...tapi sihat ker tak...seram bila tgk baby terlalu gemuk...

psstt...anak buah tu comeyy ler...gewamm nak cium pipi dia..

Aidanatasya said... [Reply to comment]

@khairul khairul tu la, sy pun geram tgk.. Hehehe

Aidanatasya said... [Reply to comment]

@!✿❤Cik Izan❤✿!
takat ni, alhamdulilah sihat walafiat.. Tak tau di kemudian hari..

Anak buah sy, nak tium pipi dia meh dtg sabah :D

Miss Dill said... [Reply to comment]

bayi, tembamnye kamu!

Miss Dill^^

tehr said... [Reply to comment]

dah tentu aida tak larat nak dukung, kan?
berat ni
hohoho

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said... [Reply to comment]

eh adik dh x de wrna pink dah ehehe ;)
sis dh like kt FB..

mcm obes je kan..tkt ooo

Post a Comment

Terima kasih Dengan Komen Anda.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Apesal erkk??

 
Copyright © Simanis Cadburylady. All Rights Reserved.
Blogger Template designed by Simanis-Cadburylady.