MummyNemo [dot] com

Thursday, April 28, 2011

Kelebihan dan Kekurangan HTC smart

Assalamualaikum.. selamat petang semuannya, tgk pic kat atas nie... mesti ramai yang mengidam nak beli kan... tp saya tak berminat langsung.. saya x minat handpone yang touch skrin sy lebih suka.. yg ade keypad....

Kat opis saya nie.... bagai semua gila dengan hp HTC nie..first tu seorang je pakai, lama2 dah semakin ramai nak beli..heheheh... tp terus terang saya cakap kamera dia memang cantik...

Secanggih mana pun handpone tu, mesti ade kekurangan dan kelebihan dia....

Korang Baca kat bawah nie.. yang berminat nak beli HTC
 

Setelah WinMo dan Android, kali ini HTC kembali menciptakan Smartphone terbarunya.
Kali ini mengusung Brew Mobile sebagai sistem operasinya.

Sistem operasi berbasis linux ini memang pertama kalinya digunakan oleh HTC.
Bisa dikatakan ini adalah Smartphone pemula untuk HTC.

Kelebihan:
-Koneksi HSDPA.
-Prosesor 300 Mhz.
-Jejaring sosial terintegrasi.
-Suara keluaran speaker bagus.
-Kamera 3 Mpx plus lampu kilat.

Kekurangan:
-Tidak ada WIFI.
-Layar lemah di luar ruangan.
-Tidak ada fitur video call.
-Tidak menyokong cmultitasking.


credit to : http://newmobilephonecenter.blogspot.com/

3 KOMEN YANG SAYA TERIMA:

tehr said... [Reply to comment]

nak2
ada sapa2 nak bagi free ke, aida?
hehe

Post a Comment

Terima kasih Dengan Komen Anda.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Apesal erkk??

Copyright © Simanis Cadburylady. All Rights Reserved.
Blogger Template designed by Simanis-Cadburylady.